30.11.2013

Kohta on jo joulu

Ylhäällä olevat kuvat viime vuodelta
Huomenna on 1. joulukuuta! Iik! Joulu on ihanaa aikaa, kun saa syödä vatsan täyteen jouluruokaa, lunta sataa, joululoma tulee, kouluhuolista ei ole tietoakaan ja jouluaattona lahjojen avaaminen ja perheen kanssa oleminen. Mä oon päättäny, että tänä vuonna ainakiin blogiin tulee joulukalenteri ja joka päivä avautuu uusi luukku teemapostauksena, videona, kuvina tai tekstinä! Huomenna tulossa videota hähähää!  
Missä on lumi? Mua ärsyttää ihan hirveesti, kun täällä Espoossa ei ole vieläkään lunta. Lumi kuuluu jouluun! Me halutaan Nemon kanssa jo päästä temmeltämään lumisissa metsissä ja rakentamaan lumiukkoja. Meijän pitää varmaan opetella jokin lumitanssi, jotta sitä lunta tulisi! 
Ps. Onkos teillä mitään joulukalenteri-ideoita? Niitä tarvitaan!

3 kommenttia:

  1. Teema postaus sun suosikki roduista!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tämä sun blogi ja tosi laadukas banneri! Kirjoitat kivasti ja päätin heti liittyä lukijaksi:D tsekkaappa myös mun blogi! Minkä ikäinen muuten oot?:) Ois kiva jos blogissa ois jotkut esittelyosiot susta ja Nemosta! :-)

    -Sara
    pentumaista.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo niitä oon suunnitellu ja kohta julkaisen! Oon 15-vuotias :) On muuten toi teijän blogikin aivan ihana, liityin lukijaksi!

      Poista