8.12.2013

8. Luukku Smurffi-joulukalenterissa

Älkää päästäkö mua jouluvalojen lähelle.
Kahdeksan luukkua Smurffi-joulukalenterista avattuna, kuusitoista vielä avattavana. Huomenna taas kouluun. Haluaisin sitoo itteni sänkyyn ja ottaa Nemon mun kainaloon. Me maattaisiin siellä, kunnes perjantai tulisi. Mä oon onnellinen, sillä ens viikon tiistaina on mun viimeinen koe ennen joululomaa. Joululoma kuulostaa jo pelkkänä sanana ihanalta. Jou-lu-lo-ma. ♥ Kerrankin mulla on aikaa tehdä bloginkin suhteen asioita joihin mulla ei ole aikaa (teemapostauksia yms.) Perjantaina mä matkustan messukeskukseen itseni ja kameran kanssa. Siellä mä pöyrin kuvia ottaen ja autellen. Nään pitkästä aikaa kavereita, jotka asuvat kilomertien ja kilometrien päässä. Mä odotan innolla, vaikka en ole itse edes osallistumassa. Ensi vuonna ehkä Nemokin pääsee mun mukaan. Mua voi tulla vetäisemään hihasta tai ilmoittaa kommenteissa, jos tarvitset koirallesi kuvaajaa. Perjantaina mä olen varmasti paikalla ja pyörin ainakin aluksi JH-kehän ympärillä. Muista päivistä en edes tiedä olenko tulossa. Messarissa nähdään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti